sunnuntai 4. elokuuta 2019

Suru-uutisia ja ihania pentuja


Kesäkuun lopulla sain todella ikäviä uutisia Pietarista. 💔 R.I.P Waatan Ajuga ”Ice”10.10.2008 - 29.06.02019.
 Vatsasyöpä vei Icen. Ice oli Tatjanalle todella rakas koira, sen luonne oli puhdasta kultaa. Onneksi Ice jätti jälkeensä hienoja jälkeläisiä, joille se periytti luonnettaan ja hienoa tyyppiään.

Waatan Ajuga
Kuva: Tatjana



Pennut ilostuttivat meitä lähes heinäkuun puoleen väliin saakka. Ihanat reippaat pennut saivat kaikki mahtavat kodit. Onnellisia hetkiä pikkuisten kanssa uusiin koteihin.


Waatan Lolium

Waatan Lobelia

Waatan Lavandula



Waatan Lonicera



R.I.P Eswood Nereida "Nessi" 1.3.2006 - 26.7.2019
Kennelimme kantakoira, Nessi-mummo


Kuvassa vajaa 12-v.

Nessi-mummo alkoi voimaan huonosti. Se oksenteli limaa ja lopulta ruoka ei enää maistunut, vaikka kyllä sitä mieli olisi tehnyt. Meidän oli aika päästää Nessi vaivoistaan. Nessin vasemman jalan reidessä oli kasvain ja siellä mahassa myös maksaan kiinnittynyt iso kasvain.
Nessi opetti pikkupennuille vanhemman koiran kunnioittamista murinalla ja vähän ärähtämällä, kuitenkin siihen pystyi luottamaan, ettei se vahingoittanut ketään.
Tinja kävi Ahtin kanssa saattamassa Nessin viimeiselle matkalleen.

"Tänään on se päivä,
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,
vaan pidä minua sylissäsi
ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan
kunnes olen kulkenut rajan yli
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua mutta älä takerru minuun,
vaan jatka eteenpäin.
Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen,
emmekä eroa enää koskaan."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti